söndag 18 juli 2010

Älvsbyn...

Såja, då var vi hemma efter våran första sväng ute med husvagnen. Jag är tröttare än tröttast.
Vi styrde mot Älvsbyn i Fredags, stannade på Selholmens Camping. Ett mysigt ställe å till bra pris.
Vi kunde ju ha haft lite mer tur med vädret, det regnade på fredag kväll så det blev att snabbt grilla köttet å sen mysa in oss i husvagnen. Det var ingen lätt match att få i säng barnen på kvällen, men till slut så.
Lördag så klev vi upp till ett disigt å grått Älvsbyn, fikade å gjorde oss redo för att åka ut till Rally Crossbanan. Packade till fullo med regnkläder å paraplyn. Jojo, bara efter en liten stund sprack det upp å blev strålande väder.
Så efter att ha suttit en dag i solen så ser jag ut som en kokt kräfta i halva ansiktet.
Det var spännande race å barnen ser redan framemot nästa helg.
På kvällen efter vi varit till husvagnen å bytt kläder så åkte vi till Joanna å Tony för att käka tacos. Mycket gott å trevligt. Fick mig en liten smygtitt på brudklänningen, riktigt vacker.

Inatt sovde jag hur gott som helst i husvagnen, det regnade nämligen, så i morse då barnen vaknade vid 7,30 så sa jag att dom skulle ligga å lyssna på det mysiga regnet. Å vips så somnade dom å vi vaknade kl 9. Det gillades.
Vi fikade bara frukosten innan vi började plocka ihop sakerna å bege oss hemåt.
Har bara haft en lugn eftermiddag med barnen utan kompisar.
I morgon är det åter till den gamla vardagen. Danne börjar om att jobba, slut på sommarlugnet. Men tur det finns eftermiddagar att hitta på saker på, å så helgerna.

Jag sitter här i soffan å håller på att gå åt i svettningar, så det får bli en snabbdusch efter jag har sett klart på Det okända, sen blir det sängen även för mig.
Ska göra ett nytt försök i morgon att ta mig till Guldfynd. Sen på eftermiddagen så kommer Joanna å Tony med barn hit på grillat innan dom åker hem till Älvsbyn igen.

Sov så gott.
*Kram*

Inga kommentarer: