fredag 2 juli 2010

Mycket nu...

Det blev lite mycket nu idag, Tindras feber som har legat mellan 40-41 idag å hon har bara legat å vaknat å druckit några klunkar mjölk, sen sovit igen. Så har dagen sett ut om å omigen idag för henne.
Lagomt kul att sitta inne i värmen som har varit idag, men vad göra.
Åkte med henne på vårdcentralen, men till ingen nytta alls. Inget bra svar där inte, ett crp som var på 85, men kissprovet tidigare i veckan såg bra ut. Odlingen får dom nog svar på på måndag.
Så då ville dom inget göra. Jag vill mest att det ska utredas varför hon har sådan hög feber, så pass länge å så ofta.

I dag har mina brorsöner varit med om en olycka, men tur i oturen har dom haft. Dom lär nog få en rätt så lång rehabilitering då dom har läkt, å så en lugn sommar.
Tänker på er grabbar, krya på er!

Danne är ute i husvagnen å sätter upp rullgardiner som vi har inhandlat, gäller att passa på då det är Rea. Så nu saknas det bara rullgardiner till dom 2 stora fönsterna.

Tanken var att åka till Gumboda hed i kväll, men så blev det inte. Har varit rätt fartfylld dag idag, å jag fick så grymt ont i magen efter jag åt lite fil.
Så jag sitter här i soffan å tar det lite lugnt i stället Sängen blir det alldelens snart. Kanske rent av skulle ha testat att sova nere i källaren i nya sängen i natt :P
Ha en fortsatt trevlig kväll.

*kram*

Inga kommentarer: