onsdag 30 juni 2010

Det blir inte....

alltid som man hade tänkt sig.
I morgon var det meningen att vi skulle styra mot Boden för Western farm å bo i stuga.
Men Tindras feber sätter stopp för det. Så det blir Danne å pojkarna som åker iväg med David å hans barn. Jag får stanna hemma med sjuklingen. Det var ju ett tag sedan hon hade sin feber, men nu är den som sagt här igen.
Ska passa på att måla i källaren, tvätta å städa lite här hemma.
Kanske att jag kan påbörja mitt projekt med att fixa till i husvagnen, ja vi har blivit husvagnsägare i går. Barnen är helt lyriska å längtar tills vi ska ut på första turen å sova i vagnen.
Så det är riktigt kul å mysigt att få planera, shoppa lite å inreda efter så som vi vill ha det.
Jag borde ta å krypa ihop å sova då jag inte vet vilken tid Tindra tänker vakna. Hon hade 39.2 graders feber då hon somnade.
Så sov så gott.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Ska bli kul att åka iväg på en liten tripp, frågan är bara vart?? =)