fredag 1 januari 2010

Trött...

Är hur trött som helst.
Det är väll dagen som har tagit ut sin rätt skulle jag tro.
Jag har varit lite flitig idag, städat bort julen, bytt gardiner i köket, skottat gården, handlat lite grann, lagat middagen å så har hjärnan gått på högvarv. Så just nu är det som om nån har klubbat mig i skallen. Funderar faktiskt på om jag skulle ha gått å lagt mig å inväntat John blund. Han skulle nog komma rätt fort tror jag.

Snart så, längtar. Å vad jag ska njuta, lämna alla bekymmer innan för dörren å komma hem med nya friska tag sen. Ska bli så skönt.

Just nu har det äntligen slutat snöa ute, härligt det.
Det har ju verkligen toksnöat å blåst, så det har drivit stora drivor här ute.

, ska drömma mig lååååååångt bort, sen blir det sängen om en liiiten stund.

*Kram*

Tack ni som tänker på mig lite extra i morgon. Det värmer.

Inga kommentarer: