torsdag 28 januari 2010

Flitig..

Lite flitig har jag varit idag efter jag lämnat barnen på skolan å dagis.
Hann storhandla, försökte plocka undan lite grann. Inte lätt då det är i en röra, så kommer man till oss nu så får man ta det.
Jag hoppas i allafall att byggarn skickar hit rörmockaren i morgon så vi kan sitta på toa utan att utöva nån typ av rodeo. Hålla sig kvar på en galen tjur, ungefär så är det på dasset just nu. Så det vore ju bra om han kom i morgon så vi får sitta på toa i lugn å ro. Hehe.

Jag hade gallkänningar i morse kl 05,00 då jag vaknade. Som tur va så försvann det å jag kunde somna om. Men är förmodligen retad, för jag har haft ont nu i eftermiddag igen =(

Jag har tvättat jackorna som jag har fått, så nu kan jag byta jacka var 3:dje dag =) Om jag vill alltså. Tack för jackorna!

Har varit ute å testat mina nya skor oxå, toppen sköna å framför allt VARMA.
Så det där kommer att bli kanon det. Bara vrida på "ratten" å vips så sitter skorna fast på fötterna. Fiffigt det där. Lite av ett gips ;)

Jag fick ett ryck i kväll å bakade frallor. Kan vara bra att ha lite i frysen, å det är ju så mycket roligare att baka då man har assistenten. Det går ju så fort så är degen klar. Tänkte jag skulle testa baka nå bröd jag hittade ett recept på i tidningen. Får se om det blir av i helgen.

Nu ska jag gå å sova, måste vara pigg i morgon då jag ska till coachen igen.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: