fredag 15 januari 2010

Fredag..

Då var det fredag igen, en fredag som inte blev som den var tänkt för alla. Sänder dig en stor tanke å kram Betina.

Tindra tyckte vi skulle göra morgon redan 7,30 i morse, jaja bara till att kliva upp.
Men på det sättet så hinner man ju med lite mer saker, vi hann åka å kika lite, tillbaka hem å käka lunch. Sen tog jag Jack med mig å vi åkte till Rikke, en tjej jag lärde känna då jag var liten å var nere å hälsade på broder med familj i skåne.
Efter att ha hittat åt denna tjej på Facebook så bestämde vi oss för att träffas idag.
Å det var skit trevligt, vi kom fram till att det måste vara 15-16 år sedan vi sågs sist. Då var hon uppe å hälsade på i Skelleftehamn.
Hur som haver så var det så lätt pratat, precis som om vi skulle ha haft kontakt oftare. Det var super kul. Så nu har vi sagt att det inte ska dröja så många år till nästa gång vi ses. ;) =)
Å som vanligt så flög ju tiden bara fram.

Vi har käkat tacos i kväll å bara tagit det lugnt.
Trött är jag oxå, så ögonen svider. Kanske lika bra att röra sig uppför trappan för skönhetssömnen. Tindra har nog inte tänkt vi ska få nån sovmorgon i morgon.

Natti natti på er.
*kram*

Inga kommentarer: