torsdag 14 januari 2010

Fartigt..

Ja idag har det varit full fart hela dagen.
Vi tog oss en liten sovmorgon innan vi steg upp å gjorde oss klara för dagens äventyr.
Vilket var: Ett besök på Gekås! Pojkarna lekte under tiden jag, Danne å Tindra var inne å strosade i affären. Det var super lugnt där inne. Inte alls mycket folk.
Vi gjorde lite inköp, men inte alls så mycket. Bara nödvändiga saker, å så lite kalas prylar.
Vi intog en lunch innan vi skulle åka hemåt igen. Då vi satt å käkade så började Danne prata om en sak vi skulle köpa till Casper. Så jag knatade in en snabbis till å handlade några prylar till.
Å gissa vem jag såg, en dokusåpakändis *skrattar*. Jag såg Morgan, inte många knop där inte. :P

Har i kväll följt Betina på Bingo, vilket visade sig vara en bra ide.
Ut drygade kassan lite, det behövdes just nu. Så det var kul. =)

Nu är det bara ett IKEA besök som är kvar. Får se om det blir i morgon eller senare i helgen. Skulle ha strosat runt en vända på Familia oxå. Men där vill jag ta en runda utan barnen, ska se om jag får med mig Malin ;)
Måste i allafall ut för att handla saker till tårtan å lite fika.

Ska se omjag får tag i en gammal kompis oxå, det är en evighets massa år sedan vi sågs. Så jag hoppas att vi ska kunna ses ett par timmar i allafall.

Sov så gott.

*Kram*

Inga kommentarer: