fredag 8 januari 2010

Fredag...

Då var det helg igen.
Idag har jag varit på benen, förkylningen har flyttat ut från min kropp ;)

Det är full fart på Tindra igen, blir inte klok på hennes febertoppar, dom är mycket skumma.
Pojkarna gick iväg till Simon redan på förmiddagen idag.
Jag å Tindra var hemma å dolade på lite, hon såg på barnprogram å jag knyckte mig lite data tid å ringde lite viktiga samtal.
Sen fick vi besök av grannarna Johanna å Clara.
Som vanligt så surrar vi mammor på, tjejerna leker å kivas lite om vartannat.

Här skulle jag vilja skriva en massa, men får inte till det. Mest en massa konstiga ord som springer runt å jag hittar inte platsen på dom. Men det kanske kommer.


Var förbi Ingemar för att söka efter nå gamla teckningar som Elsy ritade då hon var liten, efter mycket om å men å då jag just skulle till att ge upp hittade jag/vi dom!!! *LYCKA*
Så nu ska jag köpa nå ramar å göra plats för några av dom på mina väggar. =)

Frun i detta huset funderar på sängen, finns en massa som skulle behöva göras i morgon. En massa som ska hinnas med.

God natt gott folk.
*kram*

Inga kommentarer: