söndag 3 januari 2010

Söndag..

Då var det Söndag då, första söndagen på detta årtal 2010.
Ska vi tro att detta året rusar iväg precis som det förra gjorde?!

Denna söndag har varit rätt lugn, fixat å donat lite. Danne skruvade ihop pojkarnas gamla säng in i Tindras rum, så nu ska det bara fixas små lådor till lådan under sängen som man kan dra ut. Så det kan finans lite hopp om att få det lite mindre stökigt där inne. Om inte annat går det fuska ner allt i lådan så det ser städat ut, haha ;)

Vi har varit å handlat oxå, så nu har vi käk för denna veckan.

Jag fick sovmorgon i morse, klockan var vid 10:o tiden innan jag klev upp. Så skönt så.
Nog för att jag känner för att hälsa på kudden igen, börjar känna mig lagom trött. Men kan ju inte lägga mig före barnen. Oj vad detta med ledighet vrider barnens sovrutiner. Men nångång blir det åter till det normala.

Snart så ska badrummet renoveras, gissa om jag längtar. Tänk att kliva upp å gå in på toa utan att frysa om fötterna. Det kommer bli grejer det. Likadant att få bort den fula senapsgula mattan på väggen, in med beigegrå matta med tunna löv på. Kommer bli så snyggt.

, ska kanske sätta mig å försöka få ihop en bra presentation. Inte för att jag känner mig så super upplagd för det, men det måste ju göras.

Hoppas ni alla får en bra vecka.

*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Jag vill åxå ha ett varmt toagolv!!Lite avis ja är alltså HAHA =)
Så skönt med sovmorron, de var du värd!!
Kram!