onsdag 27 januari 2010

Huvudvärk...

Både igår å idag, men det kanske beror på stormen, vad vet jag.
Nått jag lagt märke till är då i allafall att dom senaste gångerna jag har fått migrän så har jag frusit ett par timmar tidigare. Samma sak även denna gången.

Idag har det stormat ute, snön har oxå yrt.

Idag kom äntligen elektrikern hit, så det börjar närma sig slutet av badrummet snart. Golvvärmen är nu igång, varmt å skönt. "Spottarna" i taket blev jätte fint.
Nu vill jag bara att resten av småsakerna ska bli klart. Jobbigt att ha toalett prylar runt halva huset, för det är exakt så det är just nu. :S

i eftermiddag har Clara varit här en stund medans Johanna åkte å hämtade Andreas. Så brudarna hann leka en liten stund i allafall å Tindra var väldigt nöjd.

Jag är as trött å funderar allvarligt på sängen. Vore ju bara bra om Tindra hade tänkt att somna före mig.
Lägger mig i sängen i allafall å löser lite korsord.

Just ja, jag hoppas att jag får testa mina nya vinterskor någon dag. Rena lyxskorna, jag behöver inte remma dom själv. Utan vrider bara på en "ratt" så remmas dom åt. Bekvämt ;)

Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

grannen sa...

Man blir bara bekvämare och bekvämare med åren ;)