fredag 29 januari 2010

Gäspar..

Å hej bara vad jag är trött.
Har slitit å stått i hela dagen.
Lämnat barn på sina rätta ställen för dagen, skyndade mig till Granngården för att hinna köpa utekläderna till Jack, på mötet, snabbhandla, stå i köket ett par timmar, hämta hem barnen från sina ställen igen.
Stökade på lite till i köket, sen tog jag mig en snabbpaus då jag var helt knäckt.
Har haft bebisbesök i eftermiddag. Hann allt snusa lite på bebis, å så surrade vi vuxna på. Om allt å inget.
Efter dom åkte så nattade vi barnen å slog oss ner i rummet. Jag hamnade vid datorn men har haft ett halvt öga på tv:n.
Nu ska jag förflytta mig till sängen, tänkte lösa ett korsord innan jag somnar.

Rörmokaren var här idag, kruxet är ju bara då att det ska härda i 24 timmar. Så det är tur vi har nära till våra snälla grannar. Annars kan det gå illa.

Sov så gott. Å trevlig helg på er.
*kram*

1 kommentar:

Paulina sa...

Väntar på en bild!