lördag 9 januari 2010

Skallebang.

Blä, har ett tungt huvud just nu, det sitter vid höger öga.
Borde kanske gå å lägga sig, hmm tål att tänkas på.
Ska bara skriva ner några rader, sen får det bli sängen nästa.
Har rensat å tömt badrummet för glatta livet idag, så nu är vi redo för hantverkarna på måndag.

Anneli å Lelle var förbi här i eftermiddag, skulle plocka upp nå saker. Så vi fick en paus å lite surr i allt "virrvarr"

Sen så har jag å Danne tagit oss tid å sett en film i kväll. Den var bra, med gråtvarning så klart då.
Nu ska jag lägga huvudet på kudden å hoppas på att få sova.

Längtar till badrummet är klart, för då ska hallen få sig en omgång på en gång ;) Me like!
Gissa om jag har planer i skallen för hur det ska bli, hihi.

Sov så gott.

*kram*

1 kommentar:

therese f-b sa...

va kusligt, jag hade huvudvärk där när jag vaknade imorse... Precis som du beskrev *weird*