torsdag 7 januari 2010

Catrin!!





Jag hade 3 mycket glada barn idag då det ringde på dörren å det var Posten som kom med 2 paket från Grekland.
Det blev rena rama Julaftonen här igen.
Så här på bilderna visar dom allt det fina som var i paketen. Tusen TACK Catrin.
På bilderna ropar barnen: Tack så mycket!! Hihi, synd att det inte hörs bara.
Så nu i eftermiddag så har jag fått i uppdrag att åka på affären å inhandla batterier så dom kan leka med sina nya saker. Å Tindra väntar på att Danne ska komma hem från jobbet så han kan blåsa upp hennes "hopp-stund" boll som hon fick. Det är ju hennes favorit Dora på den.
Så ja, denna dagen har varit väldigt lyckad för barnen, även fast dom har varit inne då det är -25 grader ute.
Jag var gode yr i morse då jag vaknade av att det knackade på dörren, sprang rakt in i väggen. Sen var det bara till att hålla i sig å dra sig efter väggarna tillbaka till sängen. Känns bättre nu, men det var inte skoj :(
Har varit riktigt flitig idag, eldat, tvättat, vikt tvätt å så har jag förberett för middagen.
Sen blir det till att fortsätta lite grann till, i mån av ork då.
Skulle behöva göra ett ärende oxå, men det får vi se när det blir av.
På återseende.
*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Det där vara glada barn det! Kul med lite "julafton" så här i början av januari.
Hoppas du piggnar till snart, så du slipper vara dålig då ni åker.

Kram!

Anneli sa...

Vilka fina kort = ) Förstår att dom blev glada = )
KRAM