tisdag 16 december 2008

Tröttheten har inget namn..

eller har den det?! Skulle i såfall kunna vara Casper.. våran lillplutt, som för övrigt inte är en lillplutt. Han blir ju 4år i Januari. Men i allafall så kan man hitta han sovandes lite var som helst, ståendes på knä på golvet bakom soffan, eller sovandes över köksbordet, för att 4 sekunder före ha pratat med han. Eller som idag då jag ropade på han ute för att han skulle komma in å äta, inget svar. Ringer över till grannen å kollar om han är inne hos dom å väntar på deras grabb, men nä det var han inte. Han går ut på bron å säger att han sitter där utanför. Jag såg han inte från balkongdörren från denna sidan gatan. Men hur som haver så pratar K med C, men inget svar. Då sitter våran lilla hjälte i snöhögen å sover :(

Så i morgon får jag nog ta å ringa å be om nått prov för att kolla om han har brist på något, eller om man ska vara så trött.

Annars så har jag haft besök av Camilla tidigare idag, det var trevligt.

Efter middagen idag så stoppade jag ner Tindra i vagnen å gick promenaden med Maria, så skönt så..

Nu är jag helt slut i skallen, men tänkte sätta mig å kika lite i korsords tidningen jag fick av Maria. ;) Tack så mycket!

*kram på er*

Inga kommentarer: