lördag 13 december 2008

Tror jag vet..

hur jag ska göra med mitt lilla bekymmer om mina ringar. Både förlovningsringen å vigselringen är ju på TOK för stora, dom agerar ju tumringar just nu. Känner mig så naken utan dom. Men i allafall så var jag in på Guldfynd i Torsdags å kollade vad min nya ringstorlek är, å vad det skulle kosta att ta in ringarna.
Å efter mycket om å men, så är det billigare om jag köper mig en ny förlovningsring å bara lämnar in vigselringen för att minska på den.
Så jag får hålla mina tummar att man kanske "råkar" få en peng eller så nästa helg då jag fyller år. För då vet jag direkt vad jag ska använda dom till.

Idag har Danne varit ute i 2 omgångar å kört pojkarna på skotern, det gillar dom kan jag meddela. Jag är toktrött efter denna dagen, har varit ute å sparkat med både Casper å Jack på barnsparken... tror tusan jag kommer att ha grymm träningsvärk i morgon :S

I går kväll så var svärmor här för 3:dje fredagen i rad å såg Idol med oss. Riktigt trevligt =)
I mina ögon så var det i allafall rätt vinnare, vi som satt här hemma i denna soffan å kollade höll våra tummar för Kevin. Han är duktig.

Blev en sen kväll i går å tidig morgon i morse, så inte konstigt att man är helt slut... ögonen svider. Ska nog krypa upp i soffan å bläddra igenom kanalerna engång innan det blir sängen för mig.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Det är ju sjukt att det ska vara så dyrt att göra en ring mindre att det är billigare att köpa en ny...

Håller med dig om att det blev rätt vinnare i Idol ;) Det var kul att se så många Arvidsjaurbor på tv igår ;) :P

Ha det bra!
KRAM!!!