fredag 26 december 2008

Sliten...

nu börjar jag känna mig sliten efter att inte ha fått sova 2 hela nätter, Sömnen blir hur rubbad som helst då man vaknar varje gång barnen kräks. Så idag har jag varit seg i skallen hela dagen. Men nu är alla pigga å glada igen. Bara jag å Danne som inte ha åkt på magsjukan *peppar peppar ta i trä* Nu får jag det väll bara för att jag skrev sådär.

Igår åkte svärfar å Petra hem, det är tråkigt tycker jag. Nu är det ju så tomt här.
Barnen har haft kul å tyckt det har varit roligt då dom har varit här.
Vi har hunnit med att vara på Eddahallen å badat, varit ute å kört skoter å åkt pulka.

Jag har varit sjukt rastlös idag, skulle ha betalat någon för att få komma på besök..hihi, nämen det blir väll så då det blir en massa lediga dagar, sjuka barn i huset å man inte "kan" komma ifrån.
Jag skulle vilja åka till skåne, till stockholm, dra en kryssning till Riga eller Tallin. Fattar ni min rastlöshet alltså?!?!?! :O
Å vad ska man hitta på till Nyårs då? ska man planera in nått kul, klä upp sig fint, äta nått gott å ha det mysigt. Eller ska man gå runt i myskläder hela dagen å äta nått gott med familjen.. jag vet inte :S
Å jag har beslutsångest, ska vi behålla matberedaren som storleken på tillåter att man kan göra en deg i den, eller ska jag byta den mot en symaskin. Det är nått jag oxå måste bestämma mig för.

satte Tindra i vagnen tidigare i eftermiddag å gick promenaden, å det kändes bra efter allt gott jag har ätit dessa 2 dagar. Tur det bara är jul 1 gång om året.

Längtar tills efter Nyår, då ska jag känna mig som en prinsessa igen å bli fotad... så jädra kul.. :D

Nä, ska hoppa upp i soffan, slö titta på tv å lösa nå korsord. Köpte en ny tidning igår, å ja jag vet, det börjar vara tant varning på mig. Men jag är ju faktiskt 28 år så... :P
Nä, men finns det nått som är mer avkopplande än det?

Ha en god fortsättning på er där ute.
*kram*

Inga kommentarer: