lördag 6 december 2008

Lördag kväll..

å som vanligt så är jag trött. *gäspar stort*
Idag har vi varit ute å gått hela familjen. Både skönt å mysigt.
Sen på eftermiddagen kom David med sina 2 grabbar hit, så vi åt god mat å barnen lekte en massa. Alltid trevligt då dom slå liven har det roligt.

Då dom åkt så började vi natta våra pojkar, å så passade vi på att renbädda sängen. Finns det nått skönare än att lägga sig i en renbäddad säng?! :P

I kväll har jag suttit vid datorn å fixat med nå saker, å Danne har spelat lite tv-spel.

Nu ska jag göra mig klar för sängen, vill ju vara lite pigg i morgon då vi ska ner till familjen Carlsson på surr, å fika hoppas jag ;)

För övrigt så är jag fortfarande illamående mätt från middagen, men gott var det.

Natti, å kram på er!

1 kommentar:

Sumbomskan sa...

Var inte ni på festen där alla andra var? Kram