söndag 7 december 2008

Söndag kväll..

Ja då var även denna dagen snart förbi, ytterligare en vecka har gått. Det går ju på tok för fort fram nu ju.
Jag fick veckans migränanfall då vi var å fikade hos familjen Carlsson. Men trevligt var det, å jag skrattade så jag har ont i magen. Måste bero på träningsvärk i magmusklerna...eller nått.. ;)

Så efter det trevliga besöket där så vart det till att fixa i ordning nån middag, vart ett litet hopkok å nå rester från tacosen.. gott gott.

Jag är trött, blir helt seg i hela kroppen efter jag har haft ett anfall å tagit Imigranen, som om hela kroppen blir bakis eller vad jag ska säga.

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag fyller år. Å alldelens snart är det Julafton :)

Jag saknar skåningarna, en stor KRAM till Familjen Burman i söder!!
Love er ;)

Kram på er alla.

Inga kommentarer: