söndag 21 december 2008

28 idag...

ja då har man blivit äldre idag då. Undrar om det är till nått positivt eller...hihi
Hela dagen har varit bra, morgonen började med sovmorgon. Å sen då vi just stigit upp så plingade det på dörren, barnens överraskning. Å det vart glatt vill jag lova. Där utanför dörren stod barnens farfar å faster från Stockholm som ska fira Julafton med oss.
Sen så har det varit folk här under dagens gång å fikat i omgångar. SÅ nu var den dagen bortgjord. Å du Lotta, tårtan var supergod. Den gick hem hos alla =)

I kväll så är jag helt slut, lutar åt att krypa ner i sängen å lösa lite korsord en stund eller nått.
Har varit ner till mamma å hämta 2 kassar med kläder som jag hade fått. Det var fina kläder :)

Nu ska jag hoppa upp i soffan å vara social en liten stund först.

Kram på er!!

4 kommentarer:

Trollmamma sa...

Grattis på födelsedagen gumman! Det är bara bra att vara 28...har då inte märkt nått negativt och jag har varit det i någon månad nu ;) :p

Vi tar fikat sen, då vi har bättre om tid ;) Men tack än en gång för lussebullarna...de var sååå goda!

KRAM!

Felicia6 sa...

Ah, vad bra att alla gillade den :D Hade varit hemskt om folk tvingat i sig den ;) Hoppas du hade en riktigt bra dag :) Kram

Anonym sa...

GRATTIS!! Stor kram från oss i storstan.

Anonym sa...

Grattis i efterskott
önskar Åsa & Tobias