måndag 1 december 2008

20 dagar...

kvar tills jag fyller år. Längtar tills man får fika lite go´fika med trevligt sällskap hoppas jag...hihi
Detta året har gått sjukt fort, inte länge sedan det var nyårsafton, å snart är det det igen :O , helt galet alltså vad fort året går..
ikväll har jag druckit lite glögg, det var gott. Men skulle ha haft nå pepparkakor tills å hade det nog blivit bättre :P

Nu tänkte jag sätta mig å slå in nå klappar. Så mysigt att tjollra på med barnens julklappar.
Jag har köpt en hjälm till Tindra idag, så nu får hon vara i pulkbacken på dagis hon med. Hon lär bli glad då hon ser den.
Den är Rosa å sååå söt!!! En riktig smällkaramell.

kram på er.

Natti.

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Fika go´fika gör jag gärna...och jag hoppas att jag räknas till trevligt sällskap ;)

Håller med dig om att året har gått fort...alldeles för fort nästan. Fattar du att snart blir våra småtjejer 2 år!

Kram!