onsdag 24 december 2008

Julafton..

trots allt så vart denna julafton TOPPEN!! *är så glad*
Alla vågade sig hit fast att Tindra hade spytt i går kväll å i natt. I morse så var hon hur pigg som helst. Syntes inte ett spår av att hon hade varit dålig minsann.

Förmiddagen var lite häktisk med allt som ska stökas på med i köket, men jag hann i allafall. Å det var SÅÅÅ gott med all julmat, ris ala maltan som Elsy hade gjort var gudomligt god.. mums mums.
Barnen var nöjda å glada av alla julklapparna. Tindra var så söt då hon öppnade sitt paket med den talande My little ponnyn, hon surrade högt å glatt vill jag lova. Å fort skulle det gå att få fram den ur kartongen, men den var väldigt inpackad. Men till slut så.
Vi har haft en toppen eftermiddag/kväll, med god mat, trevligt sällskap, glada barn å fina julklappar.

Jag sitter här å är SUPER trött, efter föregåendes natt då jag inte sov fullt så mycket som jag skulle velat å hade behövt. Så jag funderar allvarligt på att gå i säng snart.

Jag saknar er!! Önskar att jag var hos er.
Stor kram till er, ni finns i mitt hjärta!

Natti natti å Kram.

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Skönt att höra att det gick bra för er oxå :) Syrran släppte in oss hos dom oxå så vi hade det supertrevligt. Skönt att folk vågar sig på sånt då det ändå är jul och allt :)