söndag 14 december 2008

Söndag kväll...

å jag har GRYM träningsvärk...det känns verkligen att jag sparkade igår, ajaj.
Nått annat som är ajaj är att jag drog upp kylskåpsdörren i magen.. aj som f*n säger jag bara.

Idag har vi varit upp på Maxi för att handla lite, blöjorna var slut å kylen gapade tomt på mjölk å fil, å lite annat smått å gott. Å då vi var där å handlade så stod dom å bjöd på julmat utanför kassorna om man hade handlat för 300:- eller mer. Så vi fick oss julmat hela familjen... muuuums så gott. Nu ska jag nog kunna lyckas vänta till Julafton, fuskigt bara att Danne ska iväg med jobbet sitt på fredag å äta julbord, ja inte själva bordet då, utan julmaten på bordet. :P
Så jag får väll mysa till det med nått gott själv här hemma då, mysa till det lite med barnen.

Har suttit å skrivit en lista på allt som ska finnas på julbordet på Julafton, vill ju inte ha missat något som man absolut vill ha.
Så i veckan tänkte jag att jag ska bege mig upp till stan å handla det sista som saknas. Så vi ska slippa ut just dagarna innan julafton. Måste handla till fikat på söndag oxå. Om det nu ens kommer förbi någon å fikar.. Annars blir det en MASSA fika liggandes här.
Så hoppas på trevligt fikabesök..hihi

Ikväll ska jag vara isäng innan kl 22,00. Får se om jag lyckas.
Just nu när jag sitter vid datorn så är kanal 5 på, sanningens ögonblick alltså. Å snacka om självgod å fåfäng kille, eller man kan nog kalla han en liten pojke.. som själv tycker att han är manlig. Ja om det är manligt att vaxa röven så är det väll så då...fast hans flickvän säger att han är ganska kvinnlig ibland oxå, väldigt förvirrande. Fattar inte hur någon ens kan ställa upp i det där. *skakar på skallen*

Nä, 9 minuter kvar. Sov så gott på er alla!

*kram*

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

dom som du bjudit kommer säkert :-)

ja den där killen var jävligt speciell, han hadeju varit otrogen o allt :o

Trollmamma sa...

Familjen Carlsson kommer i allafall på fika ;) Men det visste du nog redan...hihi