tisdag 30 december 2008

Tisdag 29/12

Idag så började vi dagen med lite sovmorgon, steg sedan upp å frullade lite, Danne åkte till stan för att köpa ett rör till bilen. Under tiden så gjorde jag å Tindra oss klara för dagens äventyr. Vi skulle nämligen åka till Krången till Sofie, alltid lika trevligt. Tindra tog en tupplur på vägen dit å det gjorde hon rätt i.
Vi satt å surrade, åt god lunch å bara surrade ännu mera. Alltid lika trevligt å lätt att prata, vi pratar samma skit så. Hjälpte Sofie med att färga håret, fin fint ;)
Vi vart där riktigt länge, åkte hemmåt just innan 16, med order om att köpa hem Pizza till mina utsvultna killar här hemma.
Stannade även till på Ica på vägen hem å köpte hårfärg, för nu ville ju jag oxå minsann bli lite ljusare å fin i håret.

Smsade Maria å bad henne om hjälp då danne lika skulle åka bort å fixa bilen, å visst kunde hon komma å hjälpa mig.

Vi körde igång rätt direkt då hon kom, ca 45 minuter efter skiten var inkladdad i håret så uppstod det KAOS i min kropp, såg nämligen resultatet. Önskade då att jag hade detta ogjort.
Men vad gör det, för är det färgat så är det.

Så här satt jag med toppeluva, la mig till å med med mössa på.

Så i morgon blir det till att försöka rädda detta.

*kram*

Inga kommentarer: