lördag 27 december 2008

funderade..

på om jag verkligen skulle orka skriva nått inlägg idag. Men ja det får bli en snabbis om vad vi har gjort idag.
Vi vaknade, steg upp å fikade. Började fundera på vad vi skulle hitta på för något idag, hade tänkt att pojkarna skulle vara ute på gården å åka skidorna som dom fick i julklappar. Men efter lite överläggande så bestämde vi oss för att åka på Eddahallen HELA familjen. Så göra oss klara å packar alla väskorna, bege sig in mot stan först för att köpa en ny baddräkt till Tindra, inte det tvärlättaste då alla affärer utom H&M inte hade badkläder nu denna tid på året. Men hallå, bara för att det inte är mitt i sommaren å alla badar ute, kan man inte behöva en ny baddräkt då om man ska på inomhus bad?!?! Hur tänker dom igentligen, eller är det jag som tänker fel?
Raka vägen till Edda å bada, Tindra var väldigt stel dom första 20 minutrarna, men sen var det full fart på dom alla tre. Efter badet så åkte vi på Kvantum å handlade nå småsaker, rindge till David efter Dannes förslag å kollade vad han å pojkarna gjorde. Så vi åkte dit å grabbarna lekte ca 2 timmar. Sen bar det av hem å vi käkade mat, jag å Tindra har varit ute på promenaden med Maria å Wilma. Annars så sitter jag bara å slöar. Är så trött. Så jag sitter å funderar på om jag ska dra till sängen tidigt denna lördagskväll med korsordstidningen...

Kram på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg design!