fredag 19 december 2008

Frissan idag.

Idag har jag varit å klippt mig, kände för att göra det ordentligt så här inför Julen. Så jag hade med mig en bild på en frisyr jag sett som jag var sugen på.
Visade bilden, fick håret tvättat å hon satte igång å klippa, tunna ur å raka... skönt att bli ompysslad för en stund.
Å jag trivs bra i den nya frisyren, nu funderar jag bara på om jag skulle ha gjort nå slingor eller nått. Har nån nått förslag?? Jag är så råttfärgad baktill, så jag tror att om jag gjorde nått så skulle det bli mera liv i frisyren.
I morgon ska jag bjuda på fika.
Å på söndag har jag bjudit hit syskon å familj på fika. Så vi får se om det kommer nån.

Ikväll har jag bakat lussekatter å gjort en kladdkaka.
Så nu sitter jag här å är rätt slut, ska bli skönt att få sova. Hoppas bara att barnen sover lite längre i morgon på morgonen.. skulle vara skönt med lite sovmorgon eller nått.

Före:


Efter:




Kram på er alla!!


1 kommentar:

Trollmamma sa...

Skit snyggt!!! Lite ljusa slingor i det där så blir det nog ännu snyggare ;)

Vi kommer på söndag och fikar...vi ska ju bort i morrn vi ;) Då ska du få se förödelsen i Wilmas hår... :p

KRAM gumman!