tisdag 30 december 2008

Räddad...

Idag har jag INTE lämnat hemmet utan mössa, åkte med Maria, Maja å Wilma på Maxi för att försöka få tag på en ny färg. Å vi hittade en som vi var överrens om att det nog skulle funka.
Hem igen å så åkte vi hela familjen tillbaka upp till stan, vi skulle återställa matberedaren vi fick i julklapp å byta den till en symaskin. Så nu kan jag sy gardiner å laga kläder =)

Då vi kom tillbaka så kom min räddare i nöden hit igen med sina töser å hjälpte mig igen. å denna gången lyckades vi!!! =) Jag kan nu gå utanför dörren UTAN mössa igen.. *pustar ut*

Efter middagen så har vi varit nere hos familjen Carlsson å fikat, vi har grattat Maja som har fyllt 4 år.
Barnen har lekt å haft kul, så då vi for hem så hade vi 3 mycket trötta barn.

Jag har hunnit med att göra kladdkakan inför i morgonkväll, den ska nämligen stå å dra över natten för att bli riktigt GOOOOD! :p

Är riktigt trött, å huvudvärk har jag oxå. Men måste vara uppe en stund till så jag kanske får höra hur det går för Jesper. Stackars lilla killen.

*kram på er alla*

Saknar er nått så kopiöst!!! Ni vet vilka ni är. *kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tack själv för i dag!

och du...jag får väl börja kalla mig Räddaren i nöden! hihi

KRAM