onsdag 17 december 2008

Hur gick det till???

Som ni kanske minns så skrev jag om mitt bort tappade halsband för ett par veckor sedan.

Idag när vi sitter å äter så kommer vi in på halsbandet igen, varpå danne säger:
att det ligger ett guldhjärta i mitt badrumsskåp.
Tycker inte att det är ett sådant kul skämt, men han frågar om det är det hjärtat med en liten "buckla" på, å en halskedja.
Ja det är det säger jag å gapar. För där kan det OMÖJLIGT ligga, jag har inte tagit av mig det å lagt det dit.
Tycker att han ska sluta driva med mig, men går till badrummet å kollar i asken han sa det låg i, å ja mycket riktigt. Där i ligger mitt halsband. *gapar* Det var lite trassligt med en knut runt kedjan.
Han hade sett att det låg där då han städade våra badrumsskåp.
Jag fattar inte hur det kan ha kommit dit.... så det lär förbli en gåta för mig.

För övrigt så har det varit en trött dag i dag.
Har fått en kasse med så fina kläder, alltid roligt då man får ärva lite kläder, nått nytt för mig. ;)

Nu ska jag hoppa isäng så jag är pigg på morgondagen :S Ska ju på arbetsförmedlingen igen...så i morgon får vi se vilket humör jag är på.

Kram på er!

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Kanske var någon vänlig "själ" som sett till att du fick hitta åt det igen? iaf så var det ju superskoj att du faktiskt hittade åt det, det betyder ju mkt för dig :)

Trollmamma sa...

Åh så glad jag blir då jag hör att du hittat åt halsbandet igen. Förstår att du är glad nu!

KRAM