måndag 3 maj 2010

trött....

Verkligen ingen ovanlig rubrik :P
Jag som hade tänkt ner i källaren å rensa lite mera, får nog lämna det till i morgon.
Ska försöka tömma det lilla rummet, det blivande gästrummet. Det måste vara tomt innan Danne kan börja fixa där inne. Tar ett ryck med det i morgon på dagen tror jag.
Ont i huvudet har jag oxå.

På fredag har jag å Danne 5 årig bröllopsdag, hoppas vi kan hitta på nått mysigt då. Med tanke på att vi på vår bröllopsdag både sov hemma å ingen bröllopsresa här inte.
Får passa på att önska mig ett litet bidrag i 30 års present, en kombinerad bröllops å 30 års resa.
Det skulle vara något det, barnen vill ju oxå så gärna bada å flyga flygplan.

Slut fantiserat nu, sängen nästa.
Hoppas på att vakna till en huvudvärks fri dag, å att ryggen inte värker så här.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: