söndag 9 maj 2010

Gäspar...

Ojojoj, ögonen står i kors. Jag har varit trött sedan jag vaknade i morse. Höll på att somna på vägen hem från Boliden.
Väl hemma satte jag mig i soffan, är där höll jag på att somna innan det var dags för att gå promenaden. Sen har jag slö surfat.
Jack som hos Paulina i natt å det tyckte han var kul =)

I morgon är livet tillbaka i vardagen. Danne börjar om jobba, så får vi se hur det går med knäet. Bara till att hoppas på det bästa.

Vi har som sagt varit i Boliden idag, blev bjudna på god mat å så en massa surr. Helt perfekt Söndag med andra ord.

Till veckan ska jag försöka vara lite duktig på gården, å så fortsätta med projektet källaren.
Blir toppen det här. På Torsdag ska trädet mest troligast kapas ner, Jippie!!!!!
Vi har raggat ihop folk till fällningen, så nu är det bara arbetet kvar med det. Kommer bli toppen bra att slippa få sommarkvällarna förstörda av ett stort träd som skymmer, vi har ju markisen om vi inte vill ha solen i ögonen medans vi äter. Å så blir det lite buskar på gården, för viss insynsskydd.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: