fredag 7 maj 2010

5 år...


Ida är det 5 år sedan jag å Danne stod i kyrkan å sa ja till varandra.
Vi har firat dagen med ett besök på Tatung med barnen, dom var glada å spända över att få äta på Restaurang.
Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen.
I denna takten så är det snart Guldbröllop vi firar ;)
Jag köpte blommor till Danne. Tur jag oxå får njuta av dom =)

Barnen är i sina sängar å jag sitter i halvdvala i soffan, min kropp vill inte riktigt vara med. Det skenar å ilar å värker lite här å där.
Tur jag startade dagen med en promenad, det var hur skönt som helst.
Sen tömde vi rummet under trappan, så nu är det bara att börja putsa då andan faller på. Men det är inte min uppgift, jag får lite andra uppgifter senare.
Hoppas på sol hela helgen, så härligt att vara ute på gården å påta på då solen lyser.

Nu blir det fortsatt slapp i soffan.

Sov så gott då det är dags för det.
*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Grattis, grattis, grattis!!! Snart är det vår tur att fira 5 årig bröllopsdag ;)

Hoppas också på sol i helgen. Tjejerna längtar att få komma och leka ;)

Kram!

bc.svensk Online sa...

Stoooort grattis till er bägge =)
Kram Carro