söndag 16 maj 2010

Feber..

Jag har drabbats av feber, inte viken feber som helst, utan resfeber har jag nog börjat få.
Kanske man skulle passa på att efterlysa en massa skräp Euro ;) sånt lär ju behövas.

Tindra kan ju ha en väldigt söt sida den lilla damen, men å så har hon ju sin super bestämda sida. Å den är lite mindre rolig den.
Vänta å lugn, det är ord som hon inte riktigt gillar.

Har idag varit ute på gården å krattat ihop lite fler högar, planterat lite fler blommor. Typiskt att jag köpte för lite jord, så mera jord å mera blommor. Ska vara mycket av den varan uppe på altanen i sommar. Blir ju så mysigt å fint då.
Bara allt skräp från trädfällningen är borta så ska jag ta å fota lite på gården å visa lite bilder.
Idag slapp jag laga middag, för jag å Tindra åt mat hos mamma. Supergott var det. Tack för maten mamma.

I morgon är det krattning, tandläkaren med Jack å ett besök hos Monica som står på schemat.
Å så måste jag återställa sandalerna jag köpte ja.
Sen har jag mitt måndagsnöje.

Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas ni får en underbar resa =)
Längtar till nästa år jag...