torsdag 20 maj 2010

Straffad...

Ja nog blev jag straffad för att jag var dum å smakade av glassen som vi var till Bergsbyn å åt i går. Fick nämligen ont åt gallan i natt, eller ja det sätter sig ju i gångarna.
Har fortfarande ont å mår dåligt.
Så nu har jag smakat den glassen, lär ju inte hända nå mer denna sommar i allafall.

Annars var det en toppen dag i går. Krattade å tog hand om dom sista högarna. Det blir lite skräp då man fäller ett träd.
Satt ute på altanen å pratade med grannen, så lite sol fick jag nog allt på mig i går. Gäller bara att komma i håg å ta av solglasögonen mellan varven, annars kommer jag se ut som en panda med super stora vita ringar runt ögonen.

Nu ska jag kvicka på, barnen ska lämnas på sina ställen å jag ska fylla på kylskåpet lite.
Sen blir det nog att vara ute i eftermiddag om vädret fortsätter å vara så bra som det är nu.
På återseende.
*kram*

Inga kommentarer: