lördag 8 maj 2010

Pass...

Till veckan är det denna familjen som går in på Polisstationen å skaffar pass till barnen. Ska inte gå miste om billiga resor för att det inte finns pass till barnen.
Så nu har jag bestämt det.
Hittade en resa för hela familjen som var väldigt billig!! Å så faller det på passen, attans oxå.
Men men, hoppas det ska komma fler sådana chanser senare.

Idag har jag å barnen varit å kikat på Dansuppvisning, så duktiga barn.
Danne passade på att putsa nere i rummet, det börjar ta form där nu.
Vi har varit å lämnat Jack hos moster Paulina med familj, det var hans tur att sova över där den här gången. Skönt för grabbarna att vara ifrån varandra en dag så där. Det behövs få lite egentid även för dom. Så det ska bli roligt att överraska Casper med ett rum sedan =)

Vi grillade till middag idag med Maria å tjejerna. Trevligt å gott.
En massa surr å barnen lekte en massa.

I kväll har jag varit parkerad i soffan med datorn i knäet å huvudvärk. Samtidigt som jag har suttit å halvtittat/lyssnat på det Danne såg på 4:an. Han har skrattat gott, så magmusklerna är i trim nu ;)
Jag sitter å drömmer vidare om resan, skulle vara gode skönt att hoppa ner i den poolen å leka med barnen i 1 vecka.

Borde säga God Natt å gå å sova.
*kram*

Inga kommentarer: