lördag 15 maj 2010

Trodde jag ja...

Jag trodde att jag gjorde ett kap idag, då jag behöver ett par sandaler att ha. Jag hittade ett par på Wikström´s för 49:-, jag tackar ja tänkte jag å köpte dom. Glad över att jag hade gjort ett sådant kap, men säg den lycka som varar för evigt. Till min fasa så upptäckte jag att i kartongen så ligger det så fin en sko i storlek 38 som jag prövade, men den andra skon var i storlek 40!!
Så mitt kap visade sig vara en flopp, förbaskat oxå. Jag som ville komma billigt undan. Så på Måndag ska dom få tillbaka sina sandaler.
Så jag får försöka hitta några andra billiga i stället då.
Fyndade mig oxå 2 sommar t-shirtar, men de visade sig ju vara på tok förstora då jag kom hem, så dom måste bytas till mindre storlekar eller så får dom helt enkelt igen dom.
Jag har haft en galen huvudvärk idag, men lyckades lura migränen tack gode gud för det.
Det var en trevlig dag på stan med Anneli, å vi har haft en trevlig dag med familjen Carlsson. God mat, surr å barna bus.

Har även hunnit med röj på gården, Danne körde bort 3 släplass med ris å löv. Men det finns fortfarande kvar mer av den varan. Har inhandlat sopsäckar så det går att fortsätta om andan faller sig på.
Har även fått mig lite krukor att plantera i å ha på altanen. Så nu ska jag köpa jord å så mera plantor. Tack snälla grannar för dom fina krukorna. =)

Nu blir det sängen å sova gott.
*kram*

1 kommentar:

grannen sa...

Varsågod =)