tisdag 25 maj 2010

Slö...

eller vad det nu varit. Men orkade aldrig skriva igår, hade inte så mycket vettigt att komma med än att jag var på Arbetsförmedlingen. Ska forska vidare med mitt "projekt"
Men annars så var det bara vanligt vardags bestyr i går, handlade lite. Började med tvätten, å avslutade eftermiddagen med en skön promenad.

Idag har det varit lika soft. Tvättat, vikt tvätt, renbäddat å tvättat barnens sängkläder. Blir att fortsätta med våran säng i morgon.
Jag å dom 2 mindre barnen åkte för att jag skulle köpa en film till dom, men jag hade fel på datumet. Hade 26/5 idag, men då jag står på affären så upptäcker jag ju att de tär ju i morgon. Så i morgon gör vi ett nytt försök.
Tindra fick prova sina sandaler idag som hon hade förra sommaren, å som jag trodde var dom på tok för små. Så det blir morgondagens måste, att fixa sandaler till henne.

Fick med mig Pia ut på en skön promenad som vi styrde mot Ursviken å sen gick vi nere vid vattnet genom skogen. Super härligt. Å regnet höll sig borta under promenaden.

Nu ska jag ta min "stora röv" som Tindra säger å gå å lägga mig.
Det var nämligen så att Tindra frågade mig nu i kväll varför jag har så stor röv???? :O
Ja vad ska man svara på det?!?!
Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Haha, Tindra är ju för härlig!! Stor röv haha, var får hon allt ifrån = ) Sötnosen!
Men ev så borde ni kolla synen på henne ;-) Kram kram