tisdag 11 maj 2010

Spännande...

I går orkade jag aldrig skriva nått.
Men efter alla barnen var hämtade från dagis å sånt så åkte vi till Polisstationen för att göra Pass. Det var spännande tyckte dom.
Tänkte att det kan vara bra att ha pass även till barnen liggandes i fall att man kommer på något :P
Bara för det så blir resan bara billigare å billigare. Men , inga pass till barnen ligger här hemma inte.

Ska snart ta min onda rygg å försöka förflytta mig till sängen, om jag nu tar mig dit. Har så snuskigt ont, som om nån har slagit mig rejält i ryggen med något.
Kan ju vara bra att vara lite ut vilad i morgon då väckarklockan ringer.
Hoppas att det inte blåser lite mycket ute i morgon som det har gjort idag. Ska försöka stöka på å fixa lite ute på gården.
På Torsdag ska trädet fällas, jippie till det.
Så då blir det till att se om jag hittar nån syren att sätta utmed staketet, men kanske ska avvakta tills det har byggts ett nytt staket först.

Jaja, det blir nog bra i slutändan i allafall.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: