onsdag 12 maj 2010

Trädgården...

Idag har jag gjort ett ryck ute på gården, krattat i hop lite lövhögar, klippt lite "häck", planterat lite blommor, fått ut ett bord på altanen, skottat upp en Syren å en massa mer småsaker.
Så dagens slit har tagit ut sin rätt på kroppen. Har ont överallt å är trött.
Har suttit å kollat lite efter en lekstuga till lillgumman, men finns inte någon bra. Jag åkte å kikade på en, men det var inte mycket att hänga i julgranen det. Så nu är väll frågan bara om man ska köpa ny eller räkna på vad det kostar att bygga en själv på lösvirke.

Jag har blivit bjuden på god mat idag, inte alla dagar det kommer nån å hälsar på å både står för maten å matlagningen, tack för en god middag Camilla.

Danne är iväg å skjutsar Jea till tåget, jag sitter i soffan å kikar på Sandhamn, borde snart ta mig till sängen innan ryggen går av. Det är ju en dag i morgon oxå, å då är det full fart. Det ska kapas ner träd här på våran gård. =)

Jag har plågat mig själv lite idag å kikat på resan igen, å dra på trissor då dom har sänkt priset ännu mera. Jaja, vad göra.

, god natt gott folk.
*kram*

Inga kommentarer: