söndag 23 maj 2010

Söndag...

Då var denna veckan snart över, jag ska ligga i sängen om 7 minuter. Får skriva några snabba rader så fingrarna glöder.
Skulle få sovmorgon i morse, men det sket sig. Så jag får bli bättre på att få mig i säng på kvällarna i tid.

Idag har vi fixat ute på gården, blombänken som sitter i hop med altanen är äntligen fixad å vi har planterat blommor i den.
Krattat i hop 2 små högar som jag lyckades kratta ihop. Så i morgon eftermiddag blir det till att få iväg alla säckar med skräp så det blir tomt å fint här ute på gården.
Vi blev bortbjudna på middag i eftermiddag, sånt gillas alltid ;)
Tack för god mat å alla glada skratt Fam Carlsson.

Jag började ta tag i att vika lite tvätt å lägga in i garderoberna, men la ner det där till i morgon. Ska ta tag i det då, å så ska jag göra ett besök på Arbetsförmedlingen, om det inte blir i morgon så blir det på Torsdag.
Nu har jag 3 minuter kvar, så nu blir det att springa på toa å göra sig nattklar, sen sova gott HELA natten hoppas jag på.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: