tisdag 4 maj 2010

Effektiv...

Oj vad jag har varit effektiv idag, cyklade först på Ica å köpte frukt till Jack, sen cykla förbi skolan å lämna av den. Vidare hemåt, å då gick jag ner i källaren å började rensa. Jag har rensat, kastat, tvättat, lastat skräp på släpen, planterat blommor ute, börjat kratta på gården.

Så min dag har försvunnit i en rasande takt.
Men det var det värt, källaren måste rensas på allt onödigt innan vi kan börja med vårt projekt där nere.
Jag längtar till den dagen barnen har varsitt rum. Som idag då det har varit en massa kompisar till pojkarna här, så hade det underlättat om dom hade haft varsitt rum.
Så vi får försöka lägga i högsta växeln å fixa i ordning.

Jag är helt slut efter den här dagen. Tror att jag snart ska gå å knoppa, huvudvärk det har jag oxå.

I morgon ska släplasset köras bort. Sen på eftermiddagen ska Tindra ha kalas med små brudarna. Som hon längtat!

Ska försöka skärpa till mig å ta nå kort på barnen å lägga in här så ni vår se våra solstrålar.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: