fredag 11 juni 2010

Mycket sedan sist....

Som skrivet, det har varit mycket sedan sist jag skrev.
Hunnit med sånt som hör hushållet till, handlat å planterat lite mera blommor i trädgården, måste ju göra det mysigt där.
Å så håller vi på att göra det mysigt å fint ute på inglasade, bara det att jag måste hitta sakerna jag behöver, eller rättare sagt den rätta färgen. Å det kollade jag på IKEA´s hemsida, så det måste ju bli dit jag åker då för att slutföra det på inglasade.

I väntan på det har jag köpt färg så nu håller vi på att måla i källaren, 2 varv har vi hunnit med, det 3:dje å sista varvet blir i morgon på morgonen. Sen är det bara en säng dit, golv kanske? å så lite trevligt på väggarna. Så det tar form snart det med.

Migrän det har jag oxå hunnit ha, å det är baske mig inte kul. Men vad göra, bara härda ut skiten.

I morgon hoppas jag på bra väder, så vi kan göra som vi tänkt. En ute dag. Å då skulle det sitta fint med lite sol så man kan få lite sol å värme på sig i stället för regn å rusk. Så håll tummarna lite.

Har varit ner på Elsy´s grav idag, å då Danne kommit hem så var vi upp på Alhems kyrkogård så nu vet vi vart Robban kommer att finnas.

Det var ju nå annat jag hade tänkt skriva, men det försvann. Teflonhjärna som man har.

Vi hyrde 3 filmer då vi var i stan, så nu i kväll har vi sett GötaKanal 3 efter barnen somnade, så får vi se om vi orkar se nån av dom andra 2 filmerna i morgon kväll.


All I want
All I need
Is to make you breathe
All that I want
All that I need
Is to make you breathe,

It's all that I want
It's all that I need
Please begin to breathe
All I want
All I need

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: