tisdag 15 juni 2010

jordbävningen...

Här satt vi i godan ro å såg på Wallanders senaste film då det började mullra å skaka nått så förfärligt. Skyndade mig till ytterdörren för att kolla ut om det var nån lastbil som hade dundrat rakt in i huset vårt. Men inte det, det var ett jordskalv. Får se i morgon då hur stort det var. Kan säga att det tog ett tag innan pulsen var tillbaka till det normala igen. Fy bubblan.
Är toktrött å ska ta å hoppa i säng. Det tar på krafterna å ha gallstensanfall, i min obefintliga gallblåsa, sätter sig som sagt i gångarna. Snart måste jag kolla om det finns nån hjälp att få med det. Är det inte det ena så är det det andra. Börjar vara tröttsamt. Det är inte kul att stå på alla 4:a på golvet av smärta å vara övertygad om att man ska dö. För det gör verkligen så ont. Har du aldrig haft ett gallstensanfall så har du ingen aning om vad det är för smärta.
Jag föder hellre barn än att ha dom anfallen. Å då ska ni veta att jag aldrig mer ska föda barn för det gör så jädra ont.

Sov så gott så återkommer jag i morgon.
*kram*

Inga kommentarer: