onsdag 16 juni 2010

Trevlig morgon...

eller så inte alls, vaknade 5,30 av gallan. När ska jag få slippa denna skiten?! Aldrig?
Men men, bara i med lite tabletter å sen somnade jag om en stund. Men har varit mör å öm hela dagen.
Tog tag i källaren idag, så Danne kunde köra bort skräpet från källaren.
Gissa om man är förvirrad då man går ner i källaren 4 gånger innan man kommer ihåg varför man gick ner. Fjärde gången gillt kom jag ju ihåg att det var köttfärs jag skulle hämta ur frysen. Så ni hör där, skallen funkar inte riktigt som den borde.
Å som ni ser, inte kan jag slå av på farten fast jag har ont. Finns ju massor att stöka på med då man bor i hus. Å då man har barn runt sig =)

Danne har lagat till staketet i kväll, vi fick ihop den "viktigaste" biten i allafall. Så vi har varit lite duktiga i detta huset idag/ eftermiddag. Så skönt då det är gjort. Men det blir nog några säckar till snart. Vill rensa ut riktigt ordentligt. Har det legat i så många år så lär det inte bli använt nu heller.
Så vi får se hur mycket jag får bort, en massa saker som jag ska försöka sälja oxå, tex cykelkärra, växasäng, bilbarnstol, duplolego mm.

Nu ska frun ta å krypa ner till gubben i sängen. Ska läsa lite tills jag känner mig trött å somnar. I morgon är det barnledigt några timmar men lite saker att passa på att fixa då. Sen är det avslutning på Fredag, så nästa vecka är det Sommarlov!!

Var förbi graven i kväll för att se om det var planterat där nu. Det var det, å fint blev det.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: