söndag 6 juni 2010

Allvarligt...

Så här galet trött har jag inte varit på ett tag. Jag har hunnit sova en stund på soffan efter middagen, men ändå är jag så trött så skallen inte hinner med. Blir nog ingen tv i kväll. Utan en väldigt tidig kväll, bara pojkarna har somnat så blir det nog sängen för både mig å Danne, han är gode förkyld å har ont i huvudet.
Kanske skulle man ha gått ut en stund å hämtat lite friskluft så man orkar med i 2 timmar till.
I morgon är den vanliga ordningen tillbaka, Aura å dagis. Jag ska försöka röjja undan allt som man bara har lagt upp på bänkarna så länge, tills jag har kommit på vart jag ska stoppa det. Skulle ha behövt vara iväg å fixa vitfärg till källaren oxå så jag får göra ett ryck där nere å få det klart.

Återstår att se i morgon hur många knop det kommer att gå i :P
Om jag inte somnar för tidigt i kväll så återkommer jag å lägger in lite bilder. Annars blir det i morgon på förmiddagen.
*kram*

Inga kommentarer: