fredag 25 juni 2010

Midsommar...

Glad midsommar på er alla där ute.

Vi ska ha en trevlig å mysig kväll med besök, god mat, surr å bara njuta av sommaren och sällskapet.
Har förberett lite, hoppat i kläderna å borde gå ut i köket å fortsätta att fixa till.
Men tar det lite i snigelfart, hade givetvis migrän även i går kväll. Samma visa som i förrgår alltså. Och även idag har jag ont i skallen, så allt går på halvfart här. Trött börjar jag oxå vara, har kommit in i svårt att somna å sova perioden igen. Så jag är helt väck på dagarna.
Hoppas på att kunna somna i natt å inte behöva ligga vaken till 02 i natt oxå, å så är man uppe tidigt på morgonen igen.
Får se hur morgondagens schema ser ut. Antingen blir det en liten tripp eller så blir det bara vara hemma å slappa.
På söndag är det Rallycross Dm tävling på Klutmarksbanan, å dit vill ju jag. Så kanske att vi åker å kikar på action å lapar lite sol ;)
Barnen gillar det oxå, å så kan dom leka där. Perfekt med andra ord.

Om ca 30 minuter börjar gästerna droppa in, eller kanske vilken minut som helst.
Ha en underbar sommar kväll.
Jag hade rätt, dom första kommer nu ;)

*kram*

Inga kommentarer: