lördag 5 juni 2010

trött....

gäspar å ögonen står i kors.
Får bli en redig uppdatering i morgon, idag har varit en dag som på förmiddagen gick åt till att handla å plocka undan lite.
Barnen sovde länge i morse, Tindra hade varit in å väckt dom efter 11 tiden.
Jag är lite lur på att Tindra gumman har åkt på en ögoninflammation. Får se hur de tär i morgon då hon vaknar.
Vi har grillat idag med Bolidenborna, å ojojoj så gott det var med grillat! Som jag har längtat efter sådan mat.
Vädret är ju lite ostabilt kan man ju säga. Regnar å blåser å är uppehåll om vartannat idag.
Får hoppas på bättre väder i morgon då jag hade tänkt att få klippa gräsmattan.

Jag har ont i kroppen idag. Så det får nog bli sängen för mig nu, å så bjuder jag på lite bilder i morgon. Hoppas på att kunna sova längre än i morse. Skulle behövas om inte annat.
Så sov gott på er.
*kram*

Inga kommentarer: