måndag 28 juni 2010

Dags igen...

Ja då var det dags för Tindra att ha feber igen, det var ju rätt länge sedan hon hade det. Men idag så var det dags igen.
Från inget till 39 grader på bara några minuter. Sen var det lugnt en liten stund å sen var den tillbaka igen. Så hon har legat hela kvällen, just nu är ho vaken efter ett par timmars sömn. Nu när jag tempade henne så hade hon 40 grader. Hoppas på att få sova i natt.
Ska upp i morgon på morgonen å lämna blodprov på Vårdcentralen, önska mig lycka till.
Var till läkaren idag å fick en ny medicin att ta då gallanfallen blir för jobbiga.
Så jag hoppas att det ska bli bättre nu, kan inte gå å ha ont så ofta.

Det var nått jag hade tänkt att skriva om, men det hann jag glömma bort innan jag började att skriva ner det. Tröttsamt med dåligt minne ju.
Men men, så är det.

Kryper ner i sängen till Tindra å ser om jag får henne att somna igen.
Hoppas att febern har lagt sig till i morgon.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: