fredag 17 oktober 2008

UNDERBAR eftermiddag!!!




Jag har haft en sjukt UNDERBAR eftermiddag.
Först så hämtade jag barnen på dagis å så åkte vi upp på Willys å inhandlade lite fredagsmys...
Sen raka vägen till Danne på jobbet för att byta bil med han, han tog barnen å åkte hem, å jag jag Audin å åkte in till stan. Sprang in på H&M, å ramlade över en Jacka som fanns på REA, på BARNAVDELNINGEN!! :O *tappar hakan* Så inte illa att hitta en vinterjacka för 89:-.
Sen bar det av till Vizelia för att bli sminkad å tillfixad för fotning.
Man är ju inte så "hemma" på det där med att posera så man står som en stelpinne. Men hon lyckades få fina bilder i allafall.
Så jag känner mig så sjukt glad, lycklig, fina ja allt. Vet inte hur jag ska sätta ord på det.
Detta behövdes verkligen =D
tack Tack TACK till dig Vizelia, inte för att du läser detta dravvel. Men då har jag ju tackat i allafall ;)
Så nu ska jag bara njuta av resten av kvällen å helgen.
det är nära nu, så nära :S
*Kram*

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Vad fin den bilden blev :)