torsdag 30 oktober 2008

skiiiiiit!!!!

Jag upptäckte till min fasa i eftermiddag då vi satt å åt mat att jag har tappat mitt halsband. *gråter*
F*n vad jag blir arg å ledsen....försöker tänka när jag vet att jag hade det sist på mig, å jag kan inte komma ihåg om jag hade det på mig i morse då jag vaknade eller om jag har tappat det redan igår. Gissar på att kedjan antingen måste ha gått av eller så att haken har jävlats. Jag har ingen aning, men jag hoppas så att jag ska hitta det igen.

Idag är jag lite mindre svullen, så det kanske finns hopp för detta i allafall.

Sitter här med en tekopp å en jädra huvudvärk :(
Så jag ska dricka upp mitt te å sen blir det sängen för mig.
Hoppas att jag får vakna utan huvudvärk i morgon. Börjar vara less på detta nu.

Sov så gott!
*kram*

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Hoppas du hittar det snart. Borde ju vara någonstans hemma hos er för du rör dig väl inte så mkt utanför huset än?