tisdag 14 oktober 2008

Toppen tisdag.


Idag har varit en trevlig dag än så länge.
Började dagen med att lämna barnen på dagis, sen bar det av till Frissan å bli ompysslad ett tag.
Vart JÄTTE nöjd =)
Sen vart det en snabb sväng på stan å bara kikade in lite affärer.
Byxorna på Cubus var SKITSNYGGA!!!!
Efter det så åkte jag å Maria till Stig´s å tog våran tisdags lunch.
Först en god Kycklingsallad å till efterrätt vart det deras OTROLIGT goda kladdkaka MED grädde :P
Så gott så.
Då jag kommit hem efter att ha hämtat barnen så gick jag en promenad med Tindra i vagnen, men det var inte så kul utan sällskap.
Ikväll blir det bio för jag å Danne. Vi ska se Rallybrudar, återkommer senare i kväll om rapport om hur filmen var.
Så snart har halva denna veckan oxå gått. Tiden bara snurrar på just nu, precis som det ska vara ;) :P
Inte långt kvar nu. 6 dagar....
Kram på er så skriver jag en rad om filmen sen.

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Det blev jättesnyggt :-)
Du får säga sen hur filmen var, för jag funderar på att gå o se den oxå. Men du, dålig stil att inte bjuda med mig på stigs ;)

Trollmamma sa...

Du blev sååå snygg i nya frisyren!

Tack för lunchen! Nu kommer det ju tyvärr att dröja till nästa gång :(

Hoppas filmen är bra, och att ni får en trevlig kväll.

KRAM!