måndag 6 oktober 2008

Så trött.

*gäspar* Oj vad jag är trött, å ont i halsen börjar jag få oxå :S
Så antingen får det bryta ut NU eller gå tillbaka illa kvickt. Har inte tid med något sånt här trams just nu.

Idag har jag tagit årets sista cykeltur, trodde fan jag skulle dö på cupen, så nu ska cykeln in långt in i garaget till nästa sommar.

Längtar till i morgon, ska åka till stan å äta lunch med Maria, å så ska jag försöka göra bort lite saker jag ahr på min lista över det jag måste få gjort å inhandla snart.
Så jag hoppas det blir en trevlig dag.

Börjar vara på matlagnings il igen oxå, så vi får se om det håller i sig så det blir nå fler maträtter att stoppa i frysen. Mamma ska göra flaskpannkakor till mig som jag kan ha i frysen. Smidigt värre.

Nä, kram å sov så gott!
*kram*

Inga kommentarer: